Zamanında kişisel gelişim kitabı olarak almıştım ama okuduğumda insanı geliştirmekten çok, farkındalık oluşturmak için yazıldığını anladım. Yani kitap, 'Ne yapmalıyız?' dan çok 'Neden böyleyiz?' sorusunu cevaplar nitelikte yazılmış. Bir de, sanki konferans konuşmasını kitap olarak basmışlar gibi doğaçlama bir anlatımı var. Kısacası beğenmedim.