Morbius

Morbius
@DrMorbius
Bir çift gözyaşından ibaretti her şey... Tanrı’nın yalnız varlığı. İnsan yaşamayı hak etmezse yaşamanın anlamı nedir o zaman? “Bu Dünya bana fazla!”
“En zayıf ümitlere sarıldım.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bazen günlerce kendimi bilmediğim, hiçbir acı duymadığım oluyordu.”
“Ben ölümü zillet ve ıstırap içinde yaşamaya tercih eden bir adamım…”
“ -İnsan sevindirmek ne güzel bir şeydir, demişti, bazen küçük bir iyilik ölünceye kadar hayır ile yâd edilmenize vesile olur.” * yâd: anılmak
“Dünyada müzevirden bol ne var?” *müzevirden: ara bozan