Morbius

Morbius
@DrMorbius
Bir çift gözyaşından ibaretti her şey... Tanrı’nın yalnız varlığı. İnsan yaşamayı hak etmezse yaşamanın anlamı nedir o zaman? “Bu Dünya bana fazla!”
“Yalnız bir insan için yer değiştirmenin büyük bir ehemmiyeti olamazdı.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Zehra sevmek ve kendini sevdirmek ihtiyacıyla doğmuş bir çocuktu.”
“ -Kendi insanlığımı, kendi haklarımı unuttum. Hayatımı başkalarının saadetine vakfettim. Kendimi kendi ihtiyarımla en basit emellerden, zevklerden mahrum ettim. Küçücük bir çocuk olduğum yaştan beri didindim, çırpındım.”
Tevfik Bey ben galiba
“Kitaplar içinde yaşayan, hayatla pek az teması olan Tevfik Bey…”
“Evet, dibi görünmeyen kuyulara atılan taş nasıl çıkardığı sesle onların derinliğini gösterirse başkalarının elemi de bizim yüreklerimize düştüğü zaman çıkardığı sesle bize kendimizi, insanlığımızın derecesini öğretir…” * elemi: acı