“Ah, hayat tamamen kör, bense her şeyi biliyorum, her şeyi görüyorum, herkese yardım ediyorum, sadece kendime edemiyorum, gözlerimiz hep dışarı bakıyor ama içeride karanlık bir oyuk, bizler onun içindeyiz ve kendimizi hiçbir zaman göremiyoruz.”
“Bazı yaralar vardır, hiç kapanmaz, tekrar tekrar açılır. Çünkü içinde bir şey kalmıştır, ufacık bir kıymık yeter; ondan sonra bir türlü iyileşmez, cerahat incecik deriden dışarı durmadan akar.”