Spiritualistwicca

Spiritualistwicca
@Draconiann
Ben Selini daha çok seviyorumm aşığım..
My only love sprung from my only hate! Too early seen unknown, and known too late!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Daha acıklı bir öykü yoktur, bunu böyle bilin Bu öyküsünden, talihsiz Romeo ile Juliet’in.
Bu da ne? Canım sevgilimin avucunda bir şişe! Demek ki, zehirden sevgilimin bu vakitsiz ölümü! Cimri! Hepsini içmiş; bi damla bile Bırakmadın demek kavuşabilmem için sana? Öyleyse dudaklarından öperim Orada bir parça zehir kalmıştır belki, Bir zamanlar hayat veren dudakların Bu kez son versin hayatıma.
Ey gözler son kez bakın! Kucaklayın son kez ey kollar! Ve ey siz nefes kapıları, yasal bir öpüşle mühürleyin Doyumsuz ölümle yaptığım bu anlaşmayı! Gel, acı ölüm; ey rezil yol gösterici!
Adın ne değeri var? Şu gülün adı değişse bile Kokmaz mı aynı güzellikte?