Bari dünya topal kalmasın diye hikâyeler hep anlatılmalıdır. Kayıp hikâyeyi aramanın da zaten bir hikâye olduğunu bildiğimden, sırf o arayış hikâyesinin en yakınında olabilmek için, köyümüze bu amaçla gelenleri kimseye bırakmam.
Bilgi ne kötü bir tecrübe oluyor bazen. İnsan tam özgürce bir aydınlanmaya ulaşacakken birden bildikleri yapışıyor yakasına ve onu özgürce düşünmenin kollarından çekip çıkarıyor.