İnsan kalbinin niteliği iyice anlaşıldığı zaman, en büyük korkunun kendi ölümü olmadığı da anlaşılacak bence. Bizi en çok korkutan, dehşete düşüren, sevdiklerimizin ölümüdür.
Bu dünyada gençlerin görebildiği örneklerin çoğu kötü örnekler. O zaman her yeni kuşakta merhamet ve anlayış, bir önceki kuşağa göre biraz daha azalıyor.