Aşk hiç de sizin söylediğiniz, basit sempati veya bazen derin olabilen sevgi değildir. O büsbütün başka, bizim tahlil edemediğimiz öyle bir duygudur ki nereden geldiğini bilmediğimiz gibi, günün birinde nereye kaçıp gittiğini de bilmeyiz.
Onu çok seviyordum. İçimde bütün bir dünyayı sevecek kadar çok sevgi bulunduğunu hissediyor ve bunu sonunda bir yere aktarabildiğim için kendimi mutlu sayıyordum.