Çoğunluk kitabı fazlaca beğenmiş ve sevmiş fakat ben okurken çok sıkıldım. Bir Ortaçağ polisiyesi olarak bakabiliriz ama durağan ilerlediği için karakterlerle pek bağ kuramadım. İçim bayıldı, bir an önce bir şeyler olsun, çözülsün diye çok bekledim ve beklentimin son sayfalara sıkıştırıldığını görünce hayal kırıklığım tavan yaptı.