En verimli olanı gününü nasıl değerlendirdiğine, nasıl bir ilgi ve alaka beklediğine bilhassa ilişki anlayışının ne olduğuna bağlı. Bazılarımız sıklıkla yüz yüze iletişim ve ilişki yaşamayı yeğlerken bazılarımız dijital platformlardan yürütmeyi sever.Arama konusuna değinecek olursam bana göre günlük rutinlerine göre sayıca belirli olmalıdır örneğin çalışan sürekli yoğun olan biriyse gündüz bir kere yeterlidir. Öğle yemeği/molası gibi aralarının uzunluğuna göre de seçilebilir tabii. Günde iki kez olmak şartıyla varsayalım akşamları veyahutta sabah arayacaksınız ailevi yaşantısına göre bunu seçebilirsiniz.Toparlayacak olursak kişisine göre olmakla beraber bir/iki kez telefon görüşmesi yapmak en doğrusu:)