Gerçekten çok klişe neden yurtdışında da bu kadar sevildiğini anlamadım ama genel olarak kolay okunabilen, anlaşılır bir kitaptı. Nate ve browyn kitapta en sevdiğim çift oldu, birlikte divergent filmini izlemeleri, Nate'in kitap boyunca Browyn'e duyduğu hisler arasında kalması gerçekten çok güzeldi. Simon kitap tarihinde en sevmediğim karakterler listesine girdi bile, popülerite için insanların hayatını mahvetmesi bile yeteri kadar kötü bir durumdu zaten. Pretty little liars'a bazı noktaları çok benziyor gerçekten, zaten arka kapağında pretty little liars breakfast club'le tanışıyor yazıyor, yazar iki yapımdan da çok fazlaca ilham almış ve bence bu yüzden özgün bir konusu yoktu o sırları bile o kadar pretty little liars'dan alınmıştı ki o diziyi izleyen birisi hemen anlayabilir, benim için ortalama bir kitap oldu. Sonu da beni abartıldığı kadar şaşırtmadı. Yine de bir şans verilebilir, yazarın yazım tarzını beğeniyorum