Çiğdem Hanım, kitabı neden yarım bıraktığınızı çok iyi anlıyorum. Ben bitirdim ama bir inat uğruna bitirdim. Kitap yarım kalmaz diye. Arka bilgileri dikkatimi çekmişti ama kitap çok kötü, sıkıcı ve anlamsız. Gönül rahatlığı ile söyleyebilirim. Sakın OKUMAYIN.
UyurgezerJonathan Barnes · Maya Kitap · 200937 okunma
Meleklerle tanışma kitabım. Son okuduğum diğer kitapları beğenmeme mi sağlayan, gerçekten severek okuduğum macera. Melekler mi bir daha düşünün gerçekten iyiler mi?
Ama tek mutsuzluğum kitabın sonun açık bırakılması. Devamını bulamadım. Yazar bunu seriye çevirdi mi bilmek isterdim.