Aşk diyorsunuz kısa süreli salgı sarhoşluğununuza, varlıklarınızla yokluğa düşürdüğünüz küçük dipnotlara varoluş dediğiniz gibi. Tek yönlü ve sürekli akan yokluktan eksilen küçük ve ödünç birer noktadır göreli mevcudiyetiniz, sizi sabırla bekleyen bir başka yokluğa katılacak olan, başladığınız ham ve artık yerine konamaz o ilk yokluğa dönüş olmaksızın.”
Kitapta bilimsellik ve diktatörlük ele alınmış .Orwell'ın 1984 kitabını ve Huxley'in Cesur Yeni Dünya'sını okudum en az onlar kadar başarılı bir kitap, yazari tanıdığımdan dolayı gurur duyuyorum.Genç bir yaşta olmasına rağmen bu kadar derin fikirlere sahip olması neslimize olan inancımı tazeliyor.Ama eleştiri de bulunmak gerekirse kitap okuyanın damağında kalıyor daha uzun olmasını beklerdim, diğer kitabındada aynı şeyi gördüm, yazar romantik yönünü baskılıyor gibime geldi. Onun haricinde kurgu olarak güzeldi.Bu kitabın devamını da bekliyorum.