Sgkxj

Sgkxj
@Drk5
Öldükten sonrа yаşаmаk istiyorsаnız; Yа okumаyа değer şeyler yаzın, yа dа yаzılmаyа değer şeyler yаşаyın!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen gittikten sonra, hemen hava soğudu, karladı. Böyle olunca, ölene gökyüzü, derler, ağladı.
İçimde mis kokulu kızıl bir gül gibi duruyor zaman. Ama bugün cumaymış, yarın cumartesiymiş, çoğum gitmiş de azım kalmış, umurumda değil..
.."Büyük insanlığın toprağında gölge yok sokağında fener penceresinde cam ama umudu var büyük insanlığın umutsuz yaşanmıyor....