Okuldaydım aradığımda. Ve sesini duyduğumda İstanbul’da sayılmazdım artık. O da Berlin’de değildi bana göre. Seste kavuşmak, dünya içinde bir dünya açar; birbirinin sesine coşan iki insanı alıp kendi içine kapanan bir dünya.
Birini sevdiğimizde soyadını bir kenara koyarız. Ve belki binlerce aynı isimli insan arasında onu kendi ismiyle biriciğimiz kılarız. Sevmek, bu açıdan yalınlaştırıcı ve bir o kadar kapsayıcıdır.