Artık en büyük ve yok edici silahlar top, tank, füze, bomba, savaş uçağı değil. En tehlikeli ve yok edici silah genetiği değiştirilmiş bozuk gıdadır. GDO'lu gıda ile sessiz bir şekilde tüm evlere girip herkesi işgal ediyorlar. Top, tüfek, füze ve uçakla gürültü yapmaya, kan akıtmaya gerek yok. Hem çok masraflı hem çok yorucu. Hem bu işgal tam olarak istendiği gibi de gerçekleşmiyor. Ama her evde, her tabakta bozuk gıda ile vücutlar, beyinler, velhasıl tüm organlar işgal ediliyor. Bozulmuş GDO'lu gıda ile insanlar istenildiği gibi değiştirilip pasifize ediliyor.
Ve insan tamamen sessiz ve sinsice ele geçiriliyor. Ordu yok, tank yok, asker yok, bomba yok. Yediğimiz ekmeğin, fasulyenin, yumurtanın, etin, mısırın, buğdayın, domatesin, patatesin içindeler. Artık yeni ordular, genetiği ile oynanmış gıdalardır. Bu gıdalarla hem eski gıda sistemi sıfırlanacak hem de insanlar sıfırlanacak. Sıfırdan yeni bir insan ve düzen kuracaklar. Gıda, bu kirli amaç için en önemli unsurdur.