İnstagram'da karşılaştığım bir kız vardı.
Baya zeki ve azimliydi. Benden 3 yaş küçük olmasına rağmen birkaç tane projesi vardı.
Ve bir keresinde şunu yazmıştı:
"Tanrıya minnettarım, instagramda manikürümü paylaşmayacak kadar akıl bahşetti bana."
Gidiyorum: gönlümde acısı yanıkların…
Ordularla yenilmez bir gayız var kanımda.
Dün benimle birlikte gülen tanıdıkların
Yalnız bir hatırası kaldı artık yanımda.
Hüseyin Nihâl Atsız