Dudtrus

Ve bir dost sana kötülük yaparsa ona şöyle de: "Bana yaptığını sana bağışlıyorum. Fakat kendine yaptığını ben nasıl bağışlayayım."
Reklam
Şimdi tanrıyı seviyorum. İnsanları sevmiyorum. İnsan bence eksik bir varlıktır. İnsan sevmek beni yok edebilirdi.
Ruhunuz değil midir sefillik, pislik ve acınacak bir rahatlık düşkünlüğünden oluşan? İnsan gerçekten kirli bir deredir. Kirli akıntıyı saflaşmadan içine alabilmesi için deniz olması gerekir insanın
İnsanlarla yaşamak zordur, çünkü susmak kolay değildir.
“İnsanın durumu da tıpkı ağaç gibiydi. Ne kadar yükseğe ve ışığa yükselmek isterse, aşağıdaki kökleri de o kadar toprağa, aşağıya, karanlığa, derine, kötülüğe dalardı.”
Reklam