Basit bir matematikle görüyorsun ki: kendisine verdiği sözleri tutamayan insan aslında kendisine değer vermeyen belki de veremeyen insandır. Kendine değer vermesi için birçok sebep olan insan ya abartır bunu ve kendine fazla değer verir egosundan kimseleri görmez gözü. Ya da kendini evrenin en değersizi beller herkese karşı eğilir boynu. Fakat şunu bilmezki , koyduğu hiçbir kriter insanı aşağılık ya da mükemmel bir insan yapmaz. Bunlar insanın zihnindeki basit tahlillerdir sadece. Kendinizi sevin ve hep doğrunun peşinden gidin. Gerçekten doğruyu arayan insan er ya da geç onu bulur. Batıl yolunu elbette ki kesmek isteyecektir ama o buna göğüs gerer ve daima alnı ak bir şekilde koşmaya devam eder vesselam