Pişmanlık, kendimizin daha iyi hallerine ulaşmaya izin veren bir imkan gibi geliyor bana. Bizi bir yandan da ahlak yokluğundan çekip çıkarıyor. Kendi kusurlarımızı görmeme narsizminden bizi azat ettiriyor.
Bir hayatın dolu dolu geçtiğinin emaresi, yaşanan, yad edilen hatıraların çokluğudur. Yani kıymetli hatıralarla dolu bir insan, hayatı dolu dolu yaşamıştır.