Semih Durmuş

Semih Durmuş
@DurmusSemih
İnsan aşık olabileceği kişiyi secemiyordu.ama Sevebileceği kişiyi seçmek kendi elindeydi...
Reklam
Ne bileyim ,insan kalbi ,öyle anlaşılmaz birşeyki!..
Çünkü insan daima en sevdiği ile sınanır.....
Arkamda bıraktığım iğrenç dünya ya bir kere daha dönmeliyim
Reklam