Orta yaşlılar hayatın rehineleridir, yaşlılar hayatın eski eşya odasında bekler. Ancak, gençler hayatın efendisidir. Gençliğin kendisini bekleyen bir krallığı vardır. Herkes bir kral olarak doğar ve birçok kral gibi çoğu sürgünde ölür...
Zevk, doğanın bir sınavı, onun tasvibinin bir işaretidir. Mutlu olduğumuzda her zaman iyi bir insanızdır, ancak iyi olduğumuz her zaman mutlu olamayız...