Büşra YILDIRIM

Dayak yiye yiye bu şehirde yaşamayı öğrenecekti.Hep tetikte olacaktı.Yasaktı dalgınlık...
Sayfa 77·Kitabı okudu
Reklam
Bence insanın adı onunla en az ilgili olan yanıdır.Doğar doğmaz, o bilmeden başkaları verir ama yapışıp kalır ona...
Sayfa 76·Kitabı okudu
Ne çok delikanlı vardır burada bilseniz.Laf atarlar.O zaman insana dünyada en kötü şey kadın yaratılmakmış gibi gelir.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Boş yere azap çekmeyin bir derman için.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Her şeyi birden görmeye kalkarsak hiçbir şey göremeyiz.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Reklam