Ben hayatında olsam da olmasam da sen değişmeyecektin. Varlığımın senin için hiçbir anlamı yoktu. Bunu fark etmiş olmak bende büyük bir hayal kırıklığı yarattı. Sensiz bir hayatın benim için hiçbir anlamı yokken bensiz de mutlu olabiliyormuşsun sen.
Döndüğümde bana değil de başka bir yere bakıyor olmandan korkuyordum. Evet, gerçek bu! Korkuyordum . Gözlerini üzerimde hissedememekten çok korkuyordum.
Sen, benim dışımdaki herkesle yakın bir ilişki kurarken, söz konusu ben olduğumda ilk adımı atmaktan kaçınıyordun. Her zaman aramızdaki mesafeyi koruyor ve bana hiç yaklaşmıyordun. Sadece uzaktan beni izliyor ve sessizce gülümsüyordun.