- Şimdi ölürsen kendine yazık edeceksin.
- Yazık mı edeceğim?
- Vefat edeli çok oldu ama bende çok değerli bir dostumu kaybettim.
Benim aksime ihtiyaç sahiplerini asla görmezden gelmeyen dürüst bir insandı.
Eğer benim yerime o hayatta kalsaydı bir çok kişiyi kurtarabilirdi.
Ondan farklı olduğum için hayatımın geri kalanını huzur içinde geçireceğimi düşünmüştüm fakat... Bir gün aniden bir şeyin farkına vardım.
Eğer böyle ölürsem ondan öğrendiğim cesaret, irade, dostluk ve değerli anılar da... Bu dünyadan silinip gidecek diye korktum.
Eğer seninde böyle değerli anıların varsa... Kendine yazık etmiş olacaksın.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Aşk şarkılarının neden her zaman dramatik olmak zorunda olduğunu hiçbir zaman anlayamamışımdır. Sanki sevgililerden biri ölmezse kimse şarkıyı dinlemeyecek.