Burada sokaklar hâlâ ıhlamur ve iğde çiçeği kokuyordu. İnsanlar hâlâ güler yüzlü, yardımsever ve her şeyden önemlisi neşeliydi. Herkes yaşadığı hayatın her anıyla dopdoluydu, capcanlıydı sanki. Sokakta, evde, okulda, çay bahçesinde ya da deniz kenarında insanlar yaşadıkları her anı dolu dolu hissediyor, bunun bir daha ele geçmez bir fırsat olduğunun farkına vararak, coşkuyla yaşıyorlardı.