Ayşegül yıldırım

Ayşegül yıldırım
@Durusu00
Puan vermedi·256 syf.·
2019 17. kitabı
Kitabı okuyan bir arkadaşım bu kitabı okuyunca evliliğinin yoluna girdiğini , hayata bakış açısının değiştiğini ve daha mutlu olduğunu söyleyerek mutlaka okumam gereken bir kitap olduğunu söyledi. Kitabı büyük bir merakla okudum. Ama araya fazla meşgaleler girdiği için kitaba kendimi vermedim ve arkadaşımı o kadar etkileyen kitap beni içine almadı. Söylediği 'Karşınıza dengesiz insanlar çıkıyorsa sizin dengesiz yönünüz olduğu içindir gibi olan düşüncesini benimsemeyedim. Ama karşımıza çıkan her olumsuz olayın bizi geliştirdiğine katılıyorum. Hülasa okuyun ve kararı siz verin :)
Hayat Cesurlara Torpil GeçerBircan Yıldırım · Destek Yayınları · 20183,750 okunma
Ayşegül yıldırım
Kitabı almakta kararsiz kaldım çunku klasik kişisel gelişim kitapları gibimidir diye düşündüm açıkcası alınmalımı sizce...