Selda

Selda
@DustyLibrary
"Gercek mutluluk varış noktasinda değil yolculuktadır"
Bir şeyden hoşlanmıyorsam hoşlanmıyorumdur,hepsi bu.ırkımın diğer üyeleri bir şeyden hoşlandi ya da hoslanir gibi yapti diye,kendimi ayni şekilde davranmaya zorlamam icin hiçbir sebep yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Haydi Martin,çekip gidelim. Daha fazla beklemenin ne anlamı var?Aylaklar alemine bilet cebimde.Hem de sadece gidiş için.
Uyku denen kendinden geçme halinden nefret ediyordu. Yapacak çok iş, yaşanacak çok fazla şey vardı.
Düşkünlüğün lağım çukurundan yükselen büyük ahlaki değerleri görmek;üzerinden çamur damlayan gözlerle ayağa kalkıp,uzaklardaki solgun güzelliğe bakmak;zayıflık,güçsüzlük,kokuşmuşluk ve hoyratlığın içinden kuvvetin,hakikatin ve yüce ruhsal ihsanların doğması.
Karanlıkta,hicbir yönlendirme ya da teşvik olmadan,cesaret kirici koşullarin pençesinde mücadele ediyordu.