Kasım mmm

Kasım mmm
@DusuncesizFilozof
Mini Biyografi mi.... Buralara ya da oralara ne yazarsak, kendimizin gölgesi bile olmaz.
4 yıl sonraki değişim
Tesadüfen 1k kitaba tekrar rastladım. 1 saat sitede gezindikten sonra beynim sulandı, kitaplardan ve insanlıktan tekrar soğudum :) Basit, sıkıcı ve yalan yanlış paylaşımlardan başka pek bir şey bulamadım. En iyisi anlayışlı bir kadına sarılıp uyumak ve sonra tekrardan uyanmak. Tekrar tekrar...
İnsan ve Hayat
Reklam
Sizin sessizliğinizi bile duymak dinlemek istemiyorum.
Minimum ihtiyaçlarla hayatı maximum yaşamak...
Sensiz yapamıyorum, senleyken de mutlu olamıyorum.
Kendime yetecek kadar nefesim var. Sana harcayamam.
Reklam