gecenin karanlık kızııı

gecenin karanlık kızııı
@Dusunmemlazim
Her şeyin yeniden başlaması lazımdı çünkü güzeldi.
Seni her özlediğim de şarkılara değil de sana sığınsaydım keşke 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Ah Bu Ben
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

gecenin karanlık kızııı

, 2022 okuma hedefini güncelledi.
2022 OKUMA HEDEFİ
0/50 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
50 kitap
0 sayfa
0 inceleme
0 alıntı
"sessizlik" "Kulaklık" "kahve kokusu" "yağmur sesi" Dünya bir anlığınına da olsa güzelleşiyor 🎧🎶🎶
Anket
"...Ve kalpler , ancak Allah'ı anmakla huzur bulur..."
1000Kitap
"aynı zamanda hem iyi hem kötü olmaya çalışırken, gökkuşağının çocukken dokunmak istediğim kadar güzel olmadığını fark ettim."
1000Kitap