gecenin karanlık kızııı

gecenin karanlık kızııı
@Dusunmemlazim
Her şeyin yeniden başlaması lazımdı çünkü güzeldi.
"sessizlik" "Kulaklık" "kahve kokusu" "yağmur sesi" Dünya bir anlığınına da olsa güzelleşiyor 🎧🎶🎶
Anket
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...Ve kalpler , ancak Allah'ı anmakla huzur bulur..."
1000Kitap
"aynı zamanda hem iyi hem kötü olmaya çalışırken, gökkuşağının çocukken dokunmak istediğim kadar güzel olmadığını fark ettim."
1000Kitap
Neden üzdüler ki bizi ? 😟😞
Anket
bana nasıl öyle baktı da kalbimde ki en güzel yerde tahtını yapıp krallığını kurdu anlayamadım.
1000Kitap