Benim de kendimden eminliğim vardı, kendimi tanıma kapasitem vardı, cesaretim vardı, bazen deliliğim vardı, kimi zaman sevecenliğim vardı, yıkıldığım yerlerden kalkışım vardı, sosyal anksiyetelerin içinden geçişim vardı, karşımdakini dünyanın en önemli insanı gibi hissettirebilen büyülerim vardı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tombul bir insan olmanın böyle bir dezavantajı var işte; elinde bir şey tutuyor gibi olsan bile uzun süre birinin seni beğendiğine ikna olmuyorsun eğer çocukluğunda çok incitildiysen...
Artık bana acımanıza gerek yok, huzurlu, iyi bir hayatın içindeyim. Kendim yaptım. Çok çalıştığım için değil, yaşamaktan ama gerçekten yaşamaktan vazgeçmediğimden oldu. İnanılmaz şeyler inşa etmedim ama dengem var artık, hiç bozulmasını istemediğim...