"Ne yaşadım? Ne kattım hayata? Sevinçlerim mi çoktu, kederlerim mi? Geriye ne bırakıyorum? Bana bir ömürlük nefes armağan eden bu hayata benim ne faydam oldu? Nasıl kelimeler kullanılacak ardımdan? Nasıl bir şarkı bırakacağım geride?"
"Bazı insanlar sen ne kadar doğru konuşsan, ne kadar uzun konuşsan, ne kadar yüksek sesle ve düzgün de konuşsan seni duymazlar . İyilik dile ve yoluna git.
" Birkaç gün hiç konuşmadan deniz kenarında oturup öylesine ufka bakmak istiyordu. Düşüncelerinin onu nereye götüreceğini bilmiyordu hala. Hayatında hep duygularını bastırıp mantığı ile hareket etmiş biri olarak kendisine bile yabancılaştığını hissediyordu."