"Şimdi bu satırları okurken, hangisi daha iyi diye düşünmeden edemiyordu.
Her şeyi varken mutsuz olan bir gençlik mi?
Yokluklar içindeyken dahi elindekine şükreden, emek vererek bir hedefe yürüyen gençlik mi? "
"Sakın unutma dedi. İnsanlara hiç bir zaman düşkün olduğunu belli etmeyeceksin. Üstünde en iyi kıyafetlerin , yüzünde gurur oldukça elde edemeyeceğin bir şey yok"
"Benim sevgili , çılgın ailemde ne zaman para az olmamıştı ki zaten ? Olduğunda harcamasını pek iyi bilirlerdi de, olmadığında idare etmesini öğrenemezlerdi bir türlü."