duyguuu

duyguuu
@Duyguuben
Altını çizdiğim cümleleri paylaştığım bir duvar.
“ah, nastenka! sonuçta hüzünle yalnız kalır insan, tam anlamıyla yalnız ve hatta yazıklanacak bir şey bile olmaz-hiç, tam olarak hiç… çünkü kaybolup giden her şey , her şey hiçtir, aptalca, yuvarlak sıfır, yalnızca hayaldir.”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biliniz ki yanlış insana karşı duyulan sevgi çabuk unutulur.
"Nasıl olur da böyle bir göğün altında türlü türlü suratsız, kaprisli insan yaşayabiliyor?"
Bütün hayatım boyunca bir gün birine rahatlayacağıma inanıp sabırla bekledim.Ve şu anda anlıyorum ki; o beklediğimin senden başka birisi olmasına imkân yok.
-Siz diğerlerinden çok farklısınız. Sizi sanki yıllardır tanıyorum gibi bir his var içimde.