"Her ne kadar Darwin kanıtlarını gerçek bir sonuca ulaştırma cesaretini göstermemiş olsa da evrim teorisi Tanrının gereksizliğini bilimsel olarak ortaya koymuştur Tabii, siz de Tanrıyı bizim yarattığımızı ve şimdi de elbirliği ile onu katlettiğimizi biliyor olmalısınız."
"Hakikati "diye devam ettiğin Nietzsche, ancak inanmayarak ve kuşku duyarak yaklaşabilirsiniz, böyle çocuksu bir tavırla 'keşke öyle olsa' diyerek değil!