Kendimiz için yarattığımız hobiler, çoğu zaman bize yalnızlık hissi verir. Yalnızlığı başkaları ile paylaşmadığımız için kendimize hobiler yaratıyoruz.
Bence dünyanın hiçbir yerinde kimse kendi iradesiyle hareket edemez, kaos olduğundan değil, bir şey yapma arzusu olmadığı için, sadece görev ve tekerrür olduğu için. Kaos olmadan ahlak da olmaz!
Şimdi bu yolun sonu neresi, kimse benim adıma karar veremez, kendim için yolun sonunu ben belirleyeceğim. Sona kendim karar vermişsem sonuç, başlangıcı kendim yapmış olmam olur!! Çünkü son başlangıçtır ve başlangıç sondur.