Bir insanın hakkında yanlış düşüncelere kapılmış olabilirim. Ama bir insanı bugüne kadar yanlışlıkla gözümden hiç düşürmedim. Şayet gözümden düştüysen , mutlaka vardır bir sebebi. Bil istedim!!!
Bay Watson & Sherlock Holmes.
Gerçekten çok beğenerek okuduğum nadir kitaplardandır. İkinci kez okuyabilirim. Bu kitabı tek solukta okudum diyebilirim.
Kitabı üniversite zamanında hocamızın zoruyla tüm sınıf aldık ama sonuç olarak kitap hala bitmedi.Üniversite biteli 7 sene oldu ama.Bitirebilir miyim onuda bilemiyorum.Benim için alınan övgüler kadar iyi bir kitap değil.