EKO

EKO
@EDII
İnce düşünmeyin üşütüyorsunuz.
Lifeguard
hiç okumadı
istanbul
5 okur puanı
Ağustos 2017 tarihinde katıldı
"Senden bu kadar nefret etmek çok fazla sevgi gerektiriyor. " Hiç Kimse Sıradan Değildir, Markus Zusak
EKO
Bilader amma dram yapiyon ya :))
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yoklama alıyorum sessiz olun! Kaygı? Burda! Hüzün? Burda! Yalnızlık? Burda! Mutluluk? ... Mutluluk? Cemal Süreya
EKO
Akıl nerde ? :)
Mağlubum, fakat düşmanla göğüs göğüse çarpıştıktan, son kurşunu attıktan sonra yere serilen bir asker gibi mağlubum.
Sayfa 78
EKO isimli okura yanıt verildi
EKO
Hep o filmler yüzünden böyle olduk :)