Eliffffffffff

Eliffffffffff
@ELIFAA
"Hep bir şeyler eksik. Bazen bir anı, bazen bir his, bazen kendinlik. Ve bazen de bir kelime, bir imge ya da bir yaşam. Yaşamın içinde bir düşünce. Düşüncenin sonunda bir eylem. Eylemin yanında bir isyan. Eksik olan, içimizde bir boşluk suretinde var oluyor."
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Eliffffffffff

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
7 günde okudu
·
2020 41. kitabı
Özge Lena
7.6/10 · 498 okunma
"Anıların güzel olanları da, kederli olanları da insanı hep hüzünlendirir."
"Çok iyiyim, içim de rahat ama nedense kendimi en iyi hissettiğim anlarda bile hüzünleniyorum."