Ben,yolunu yitirmiş zavallı bir yolcuyum.Bir kazazedeyim.Burda öğretmenlik oynayan.Öğretecek bir şeyi olmayan bir öğretmen.Başkalarını ve kendisini öğrenmeye çalışan.Ansımaya çalışan,dilini, adını,geldiği yerleri ve aralarında yaşadığı insanların dilini.Ama özellikle kendini.
"Bana gelince ,artık biliyorsun okuyucu,teknesi batmış ya da karaya vurup parçalanmış bir yeni zaman kaptanı ,uğraş değiştirilmiş, yaşamını sürdürebilmek için,kendine bir başka uğraş seçmiş bir öğretmen (daha doğrusu,hem öğreten,hem öğrenen)... adında biri.