Kentim Hak.
Umudunla umutsuzluğun
Güneşinle karın
Uykunla uykusuzluğun
İnsanlarınla hayvanların
Kurtlarınla köpeklerin
Bil ki
Bir inilti gibi sürüyor hâlâ bende.
"Kızgınlığımı ve çaresizliğimi anlatamam size.Yine de benimle empati kurmaya çalışın: Bir insan için bütün yaşamınızı bir kenara itiyorsunuz ,o ise kayıtsızca elinin tersiyle kovduğu bir sinekten daha fazla değer vermiyor size."