Dün, aksam namazını kılarken annem seslendi. Haliyle cevap vermedim. Sonra abim girdi içeri. O da namaz kıldığımı görünce odadan çıktı . Ardından anneme söyle söylediğini duydum;
"Anne kızın Rabbimin huzurunda. "
....
Öyle mutlu oldum, öyle mutlu oldum ki anlatamam. Çok hoşuma gitti abimin namazda oluşumu böyle tarif etmesi. Hatta namazda hafif tebessüm edişim geliyor aklıma......
(Rabbim affetsin, kabul eylesin inşallah) :)