Oysa ben, kimseyi kırmamak ve kendimi korumak için karşımdaki insanın düşüncesinde bi fitne fesatlık, kötülük var mı, yok mu diye irdelerken, kalbimin yorulduğunu ve daha çok kirlendiğini hissettim. Sonra duraksadım, sakinleştim, suskunlaştım ve irdelemeyi bıraktım. Ve karşımdakiler adını saflık koyup benimle ilgili istediklerini düşünmekte ve yapmakta özgür olduklarını sandılar ...