Sığındığım liman, en büyük aşkım, en büyük hüznüm, en büyük korkum,en büyük kavgam, en büyük özlemim, sırdaşım, dertdaşım, yoldaşım, dostum, öğretmenim, babam, abim, ablam, kardeşim, nefesim herseyimmmm..
Bi dağı olmalı mesela insanın koşulsuz şartsız sırtını dayayabileceği, tamamen güvenebileceği, başını omzuna yaslayıp saatlerce ağlayabileceği, kokusuyla uyuyabileceği, gülüşüyle güleceği, dertleriyle dertleneceği, destursuz her an çalabilecegi bi kapısı olmalı... ANNE...
Belki kedime bile itiraf edemediğim en büyük korkum...
" Sen hiç eksilme başımızdan annem"
(acz)
Her daim sen başımızda, bizde senin yanında olalım inşallah 💞