"Kanla sulandık
Sevdalarımız kanla suladı bizi
Uğruna kan döküp
Kanımızı döktüklerimiz
Hani o bizi hiç sevmeyenler
Bir tebessümü çok görüp
Bir vedadan çekinenler
Kanla suladı bizi
Kana kana içtik
"Ne gelirse senden güzeldir"
Dedik,
Sustuk
Göğsümüzden sökülüp
Yerlerde ezilmesine
Üstüne gülmelerine
Sırdaşlarıyla,sevgilileriyle
Katıla katıla gülmelerine
O yüreğe
Evet, biz o yüreğe
O yüreğe sustuk..."