-Ne yaptığınızı şimdi anladım.
-Kes şunu Bay E.
-Anlıyorum kralım. Şimdi anlıyorum.
-Kes dedim sana
-Hiçbir zaman sevilmediniz, birisinden ufak da olsa bir hediye almadınız. Bir kerecik bile. Bir kere bile sevilmediniz. Hep ötelendiniz. Sanki farklı bir zamandan gelmiş gibi hep dışlandınız. Hep terkedildiniz. Hep reddedildiniz.
-Doğru değil, hiçbiri doğru değil
-Hmmm inkar ediyorsunuz. Demek ki doğru noktalara değiniyorum. Hep onlara katılmak istediniz değil mi kralım? Onları içten içe büyük bir bağlılıkla sevdiniz. Değil mi kralım? Ama karşılığını hiç alamadınız değil mi?
-Beni kızdırıyorsun! Yapma şunu!
-Anladım. Yüzleşmekten korkuyorsunuz. Siz adaleti sağlamadınız değil mi? Bu adalet değildi değil mi? Peki ne yaptınız? Ne yaptınız siz kralımız? İntikam aldınız. Bu bir adalet arayışı değildi. Siz en başından beri intikam almak için çıktınız bu yola. Korkuyorsunuz. Biliyorsunuz kralımız. Döktüğünüz kanın üzerinde hakkınız olmadığını biliyordunuz. Haksız olmaktan korkuyorsunuz. Ellerinizdeki kanın kirli olmasından korkuyorsunuz.