-Daha çok gençsin
-Anlamıyorum ama
-Dedim ya daha gençsin
-Sen daha mı yaşlısın benden?
-Tabi ya. Ben büyüteceğim seni.
-Ama hala anlamıyorum.
-Bak küçüğüm ,sana ait olmayan bir şeyi kıskanamazsın. Ve bir insan asla bir insana ait olmaz.Olamaz.
-Peki ben ne yapacağım?
-Hakkın olanı alacaksın. İleride bir kral olacaksın. Ve sana ait olanı onlardan çekip alacaksın.
-Ben bir insan değil miyim?
-Ne kadar da zorluyorsun beni ufaklık. Hayır,sen bir insandan ötesin.