Kimsenin yeteri kadar parası olmamıştır. Zengin ya da yoksul, para her zaman azdı. Ne kadar çok paramız olursa, sanki bir o kadar az şey satın alabiliyorduk.
Kapitalizm, Japon Düğüm Otu gibidir, onu hiçbir şey öldüremez. Gezegende geriye sadece iki insan kalacak olsa, biri diğerinin üstünden para kazanmanın bir yolunu bulurdu.
İnsanlar gezegendeki en saldırgan türdür. Topraklara ve kaynaklara sahip olmak için gözlerini kırpmadan birbirlerini öldürürler ama aynı zamanda yanlış gök tanrısına ibadet ediliyor ya da hiçbir tanrıya ibadet edilmiyor diye de birbirlerini öldürebilirler.