F

F
@Eachraidh
Si vis pacem para bellum
Kıyametin tek adaleti, herkes için kopması.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Herkes uzmanı olduğu konunun zalimi olmuş.
"Felaketlerden zevk alan bir mizacın mı var?" diye sormuştum bir seferinde. "Gerçeklere tahammül edebilecek gücüm var." demişti.
Biz kaderci değiliz, keşke öyle olsaydık, daha beter bir şey var bizde. Başımıza ne geleceğini bilip olası felaketlerden zevk almak.
Sadece geceleri, yapayalnız ve yalınayakken anlaşılabilecek şeyler var.